Kedvezményezett neve: "TONER PLUSZ" Kft.

Projekt címe: „Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a TONER PLUSZ Kft-nél”

Projekt összes költsége: 23.780.400 Ft

Szerződött támogatás összege: 9.512.160 Ft

Támogatás mértéke (%-ban): 40 %

Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02235

A "Toner Plusz" Kft. a meghirdetett GINOP-3.2.2-8.2.4-16 Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása című pályázati lehetőséggel élve nyújtott be kérelmét az Pénzügyminisztérium felé. A beadott pályázati anyagunkat a Támogató pozitívan bírálta el. A projekt keretén belül bevezetésre kerül az ADAMO ERP - Termelésirányítási szoftver cégünkhöz.

A Projekt megvalósításának kezdete: 2020.10.01.

A projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2022.09.30.

A projekt megvalósításának kezdete óta folyamatosan azon dolgozunk, hogy kollégáink kellő rutinnal és magabiztossággal tudják használni a rendszert. Célunk egy gördülékeny vállalatirányítási rendszer pontos felépítése (személyre szabása) , mely a mindennapok során hozzájárul az időtakarékos, mégis pontos és precíz munkavégzéshez. A szoftver alkalmazása az oktatási-betanítási fázis sikeres befejezését követően szerződésnek megfelelően történik.

A projekt keretében megvalósított beruházási elemek: vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés helyben telepített és felhőalapú szoftver

  • helyben telepített (on promise) szoftver - Adamo ERP: Gyártási terület, Beszerzési és logisztikai terület, Adott fukcionális területhez kapcsolódó mobil technikát alkalmazó megoldás.
  • felhő alapú szoftver - Adamo ERP Cloud: Vállalati CRM értékesítés, Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, Kontrolling és döntéstámogatás, Táv és csoportmunkatámogatás, Pénzügyi-számviteli terület, Internetes megjelenés (vállalati portál), Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow), Elektronikus iratkezelési megoldás, Tudásmenedzsment specializált megoldás, Szolgáltatásmenedzsment.

tájékoztatáshoz és nyilvánossághoz kapcsolódó tevékenységek

  • A kedvezményezett működő honlapján a projekthez kapcsolódó tájékoztató (aloldal) megjelenítése és folyamatos frissítése a projekt fizikai zárásáig:
  • A beruházás helyszínén „C” tájékoztató tábla elkészítése és elhelyezése:
  • Kommunikációs célra alkalmas fotódokumentáció készítése

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A GINOP- 2.1.8-17-2018-03627 számú pályázat keretében az alábbi eszköz beszerzésére került sor: AVANT 750 csuklóstörzsű mini rakodó gép L kabin szélvédő+ablaktörlő+mosó, napelem-mosó adapterrel, raklapvillával,szárzúzó adapterrel,gyűjtős fűnyíróval, általános kanállal, toló lappal, kefehengerrel és pótkocsival.

Továbbá beszerzésre került: 1 db Rácsos tartószerkezet acélból 6m*6m, 45 m2 Horganyzott bordáslemez piros fedőfestéssel, 3 db Rácsos tartószerkezet acélból 6m*2,5m, 2 db Rácsos tartószerkezet acélból 1,5m*2,5m, 65 m2 Horganyzott bordáslemez zöld fedőfestéssel,1 db Tolaó ajtó keret, 2db Toló ajtó 2,2m*1,5m. 

Projekt megvalósítás kezdete 2019.01.14.

Projekt fizikai befejezése 2019.07.09.

Támogatás mértéke 50 %


 

TONER PLUSZ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

MIKRO-, KIS ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK TECHNOLÓGIAI KORSZERŰSÍTÉSE CÉLÚ HITELPROGRAM

VISSZATÉRÍTENDŐ HITEL ÖSSZEGE: 25 MILLIÓ FORINT

A PROJEKT AZONOSÍTÓ SZÁMA: GINOP-8.3.5-18/B

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TONER PLUSZ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

MIKRO-, KIS ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK TECHNOLÓGIAI KORSZERŰSÍTÉSE CÉLÚ HITELPROGRAM

VISSZATÉRÍTENDŐ HITEL ÖSSZEGE: 67,53 MILLIÓ FORINT

A PROJEKT AZONOSÍTÓ SZÁMA: GINOP-8.3.5-18/B

 

 

Kérjen ajánlatot!
Honlapunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok többek között információkat gyűjtenek számunkra az Ön oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes adatokat. A honlap böngészésével Ön hozzájárul a cookie-k használatához.
Részletes tájékoztatóért kattintson ide